EVG Start
Een rebranding voor meer impact.
Opdracht
EVG Start selecteert, begeleidt en ontwikkelt toptalent die vervolgens direct hun stempel kunnen drukken in de ICT wereld.
Om potentiële klanten en trainees te werven was EVG Start op zoek naar een nieuwe herkenbare huisstijl die de kernwaarden van het bedrijf weerspiegelden.
Aanpak
We kregen het vertrouwen om de organisatie zowel creatief als strategisch te ‘challengen’. Om samen te bouwen aan één helder merk door als neutrale partij op kritische wijze EVG Start uit te dagen om vanuit andere perspectieven naar zichzelf te kijken.
Bij een kort maar intensief strategisch voortraject om de basis van het merk te vormen was het doel om de identiteit van EVG Start vast te stellen.
Resultaat
Brandconcept:
Digitaal talent met impact
Met een persoonlijke en intensieve aanpak in een ongedwongen sfeer geeft EVG zijn talent de ruimte zich optimaal te ontwikkelen.
Impact hebben en maken bleek zowel voor EVG Start als het talent zelf het uiteindelijke doel. Dit uitgangspunt werd de basis van de nieuwe branding waarbij EVG een frisse nieuwe start heeft gemaakt.
Karel van Gool – Eigenaar EVG Start
“Een hele prettige samenwerking waarbij Onward meteen helemaal in ons bedrijf is gedoken. Daardoor hebben ze een fantastische nieuwe branding neergezet dat helemaal EVG Start ademt in al onze marketing uitingen. De meerwaarde van de kennis over ons bedrijf maakt ze tot strategische sparringpartners.”