NBTC
Marketing concept voor bestemming Nederland
Opdracht
Scripta riep onze hulp in om een concept te bedenken voor hun klant NBTC. NBTC staat voor de ontwikkeling, branding en marketing van de bestemming Nederland.
Met het concept moesten we organisatoren van vergaderingen en (wetenschappelijke) congressen overtuigen dat Nederland een risicoloze keuze is voor zakelijke bijeenkomsten in het post-COVID19 tijdperk.
De campagne zou hoofdzakelijk op LinkedIn plaatsvinden.
De uitdaging lag in het feit dat veel landen kunnen zeggen dat ze klaar zijn voor de organisatie. Omdat ze waarschijnlijk allemaal voorzorgsmaatregelen getroffen hebben in medische bescherming en routing.
Inzicht
Hoe zorgen we voor extra vertrouwen bij de organisatoren door te vertellen dat Nederland meer heeft dan de noodzakelijke voorzorgsmaatregelen?
Nederland is altijd goed geweest in het bedenken van slimme oplossingen voor grote uitdagingen. Of het nu gaat over infrastructuur of sociale uitdagingen. Als dichtbevolkt en klein land zit het in onze roots om dingen strak te organiseren en creatief te zijn om een goede infrastructuur te bieden en veiligheid te garanderen. Denk hierbij aan de Deltawerken, de poldergemalen en innoverend vermogen.
Concept
Shaping Solutions like Netherlands.
The Netherlands has a great history of shaping solutions to overcoming great challenges:
- Turning water into land
- Protecting our below-sea level country with Delta works.
- Great infrastructure solutions driven by world class seaports and airports
So now that we are facing a global challenge, our inventive country will come up with the best solutions. We are ready, as always.